Oct 25, 2009

Den 23 - Chile - Torres del paine -> Puerto Natales

S beou tlacime posledne zemle s pastetou, a hor sa na posledny 'point of interest'. No ako ma rudy upozornoval, chodnik je naozaj slusne rozbity, a narocnejsi ako tie doteraz. Sutre a korene stromov mi cestu iba stazuju, trpim pri kazdom naslapnuti. Do certa aj s takymi botami. Ako ma potom clovek zistit uz v obchode co mu bude sediet pri 8hodinovej ture. Beu iba brzdim. Takze po 25minutach to obraciam spat. Zazelam jej vela stastia, nech si dava pozor a ze ju cakame v stane. Nuz, nic ine mi nezostava. A do torres del paine sa chcem vratit ked budu mat leto a ja budem mat pohodlne boty. Vratim sa do stanu, tam este zaspim. Pred obedom balime veci a cakame na beu. Dufame, ze to stihne. O 2hej sa nalodime na katamaran, ktory nas prepravi cez Lago Pehoe. Potom sups busom naspat do Puerto Natales. Este som zistila, ze tie fasa fleecove da kine rukavice som nechala na lodi. Rudy zas nechal v autobuse bryle. No on na rozdiel odo mna ma sancu ich ziskat spat. Pyta sa na stanici, daju mu adresu sofera, nakoniec ide k nemu domov, kde si bryle vyzdvihne. Doplazime sa do nasho Yagan hostelu, kde vecer uspesne nic nerobime. Prejdeme sa este po meste, treba listky na ranny bus do Calafate. Na izbe sme opat s holkou, ktora sa prave vratila s plavby lodou, a kazdy ma zase tu istu postel ako pred 4 dnami.

CO SME VIDELI:
Krasne vyhlady cestou katamaranom. Nejake lamy po ceste, ale aj tak vacsinou cestu v buse prespim. Poobede sa este prejdeme po natales.

DOPRAVA:
Bus Torres del paine-natales listok uz kupeny

POTRAVA:
Opat sa vraciame do nasej restiky, davam si velikansky burger

UBYTKO:
Opat sa vraciame do Yagan house kde sme si predtym odlozili veci.

lago pehoe
Lago Pehoe
lago pehoe
Lago Pehoe
cuernos del paine
Cuernos del paine
catamaran
Catamaran
lama
Lama
lama
lago pehoe
By catamaran via Lago pehoe
cuernos del paine
cuernos del paine
Campsite in the middle of beautiful nature

No comments:

Post a Comment